onsdag, februari 11, 2009

Bilder från veckan...

Bilderna kom aldrig ut igår, var väl nått knas.
Men här kommer det några.
Dess värre har jag bara mobilt bredband nu mera, så går lite segare. Men hyffsat bra ändå för att vara sånt. Det jobbiga är att det kopplar ner i tid och otid.



Onsdag den 4 feb - Lgh är färdig renoverad nästan, kaklet kvar i kötet bara sen är allt ordnat.
Nu ska här bäras in möbler.


Måndagens biltur, så härligt med sol!


Köpte lite till uteplatsen, rea. Super bra. Blev mycket fint, enligt mig själv =)
45kr för alla tre... så nu gäller det att hålla dom vid liv :P


Här är en del av mitt kök. Men tänk på att bilderna som ligger ute nu är inte hur det ska vara riktigt. Mycke ska fin liras och pysslas med... men nu är möblerna på plats iaf!

En del till av köket... Har vajier till gardinerna, är sidigt att bra kunna dra för blir som en stor fondvägg. Passar bra då jag har valt lilka tapeter och golv i hela lgh :D Gör så lgh ser större ut. Eller nje, men inte mindre iaf.

Del av vardagsrum

En del till
Min lykta ute, fått av syster yster för många år sen. Passar perfekt nu!
Del av min ute plats :D
Skönt till våren och sommaren... plattor gräs träd buskar och växter, blir spännande att se vad jag har för blommor som pluppar upp ur rabbaten framöver. Så har jag rosenbuskar att ta hand om. Får hoppas jag klarar det. Min farmor älskar rosor och hade många rosenbuskar när hon bodde i huset. Så hon kanske kan få ta sig en titt på dom =)

Besök av Millan, Martin och Henrik...
Alla pröva att rycka in sig mellan garderoberna :P Haha, skoj hade vi.

Det var lite blider =)

Jag säger godmorgon och trevlig onsdag...
Här ska jobbas vidare nu!

Kram

3 kommentarer:

  1. Najs! ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Fint du har det! Ska bli kul å komma och hälsa på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jonas: Tack :D Kram

    Hellie: Tackar :D Ska bli kul att få dig på besök. Måste kolla detta med maskeraden med. När var sista anmälningsdagen nu igen... får gå in på fejan och kolla det när jag kommer hem.
    Hoppas du har en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera