onsdag, februari 18, 2009

Snart kväller

Ska strax ta kväller...
Har tvättstugan till kl 23.00, så nu ska jag dit och hänga och stoppa in det sista.
Härligt att Grey´s anatomy är tillbaka, så jag får nått att följa. Perfekt, då blir det tvätt tid onsdagar nu. Som jag brukar förr.
Får hoppas det torkar snabbt så jag slipper hänga det sista här inne hos mig, blir ju så mycket då.
Mycket tankar om allt möjligt just nu, det sämsta är att jag börjar bli likgiltig för det mesta. Jag tycker fortfarande massa, men istället för att göra som jag brukar att agera eller ja försöka lösa allt. Så blir det som om jag tänker det löser sig, jag kan inte på verka det nu iaf. Är ju till viss del sant, men hur ska det sluta om mn fortsätter tänka så.
Men o andra sidan är det ju sant gällande ekonomi biten iaf, jag menar jag får ju inte mer pengar innan månaden är slut, bara för jag går och orolig.
Den människan som börjar ge lön till folk som oroar sig måste va knäpp, men oandra sidan skulle man va vän med den människan :P
Nu ska jag till tvättstugan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar