lördag, februari 14, 2009

Utsövd?!

Gick o la mig vid tolv, vakna första gången 11 på förmiddagen idag somnade om och vakna sedan vid halv ett... så blev en frukost/lunch :P
La mig i soffan och kolla på tven en sväng, nu hamna jag här...
Vet inte vad jag ska göra idag än, och om jag orkar göra nått!?
Ingen dejt är man bjuden på heller, haha skämt och sido. Har jag inte räknat med heller.
Är bjuden på en 40 års fest och så vill lillebror kommma över. Festen borde jag välja för jag vill hitta på nått, medsan jag borde ta besöket av lillebror eftersom då kan jag ta det lungt som jag behöver. Är jag hemma behöver jag inte fixa skjuts och annat som jag annars måste göra.
Så har jag ju inte fått ordning i garderoberna ännu, så vill få lite sånt gjort.
Lutar åt en skön hemma kväll med lille bror...
Vad ska du göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar