lördag, februari 28, 2009

Soliga lördag!

Tror ni jag har sovit bort hela dagen?
Då kan jag svara, haha nej det har jag inte! :P
Jag vakna vid nio låg och njöt av att få ligga kvar i sängen, gick upp tio.
Åt frukost framför tven, solen sken in så härligt. Men jag såg hur dammigt det var, så jag damma av och vattna blommorna lite. Packade upp dom två banankartongerna som har stått toagolvet sen jag flytta in, och en som stod i köket. Så nu är det tomt på kartonger igen. (tar in i omgångar :P)
Sen har jag talat en hel del i telefonen och nu ska jag laga mat och duscha, hinna slappa lite med kanske...
Börjar jobba 17 igen, men idag kör jag bara till 22 =)
Gör ni idag? Vad ska ni göra ikväll?

5 kommentarer:

  1. jag trodde att du skulle sova bort hela dagen :) vad bra att du inte gjorde det. Hoppas att du har haft det lugnt och bra på jobbet ikväll. Du får kolla in mitt blogg för att få svar på frågan vad jag gjort ikväll :) God natt och sov så gott! kram

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Ojoj, här var det mycket jobb! =) Men det låter som om det varit mest roligt ändå? Och sen blir det desto roligare när lönen kommer, eller hur?! ;)

    Magen ordnade till sig sedan. Jag tror nog att det kan vara en kombination av det du sa. Hade nog ätit förlite under dagen och sen var det nog också maten i fråga. Jag hade ju inte ont av det eller så, men det var ju lite jobbigt att den småpruttade och hade sig..hehe. Men det var ingen fara alls på bion. Det var inget som hördes.

    Blir det lite jobb för dig idag med?
    Själv ska det städas här hemma. Usch, tråkigt, men så välbehövligt! Sen blir det slappe resten av dagen. Så som det ska vara på söndagar! =)

    Jag måste ha missat det här med din föreläsning totalt... Vad ska du föreläsa om? Spännande!

    Vi hörs säkert senare. Hoppas du fick sova gott i natt!
    Och du, filmen var absolut sevärd!
    Många kramar ända från skåne!!

    SvaraRadera
  3. vet inte hur många kommentarer jag bombarderat dig med nu...haha. Men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. ;)

    SvaraRadera
  4. Sakke: Nej du jag sover inte bort dagen, detta är ju min enda lediga dag så slappar till max =)
    Det gick bra att jobba.... ska kolla din blogg så fort jag får tid :D

    SvaraRadera
  5. Elsa: Ingen fara, du har svaret i andra inlägget ;D Kram

    SvaraRadera