tisdag, februari 10, 2009

Tack

Tack för alla kramar! Förra inlägget var lite ledsammt, men jag soppa det under mattan rätt fort. Vad ska jag göra. Bara bita i det sura äpplet och jobba... man märker väl när man går av typ.
Men men jag vill ju inget häldre än jobba, bara det att man har ju genomgått en stor omställning och har länge gått med sår.
Men hoppas jag snart är uppe med båda fötterna på banan snart.

När jag kom hem kom mamma och pappa över, vi fortsatte skruva... klockan en tavla, badrumms grejor. Och jag mottade givetvis på fel sätt, är jag känd som av en gamal kompis :D
Men blir bra ändå.
Skulle tvättat, men strunta i det.
Hade ju besök av Millan, Martin och Henrik. Var riktigt trevligt, fika och snacka... fick tullpaner och en super stor choklad ask, med goda choklad bitar. Passar mig som älskar choklad. Kommer sitta där på kvällarna med min stora te mugg och mummsa chokad... Tack!
Får ju inte glömma "och lukta på min blommor" :P

Nu ska jag straxt sova... sa ju upp fem och var trött i morse...

Natti natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar