torsdag, februari 26, 2009

Antecknignsblock

Jag kom på en sak nu, som jag ofta tänker på att jag ska göra och som jag en gång i tiden började med.
Är så att jag har allt i huvudet, men skriver också ner mycket på papper och dyligt för att få bort saker i huvudet.
Det är bra, för då om man gör något kan man lägga energin och tankarna på det man gör istället för att komma ihåg vad man mer ska göra, och här näst.
Så det ska jag börja med igen. Ett kollegeblock eller nått lite mindre blogg med "pärm" så jag kan ha med sig när man flänger och far. Som med kalendern.
Är en perjodare med allt känns det som, också detta med kalendern, nu är jag flitig och har haft den till hands sen september efter min operation.
Vore ju super bra med anteckningsblock med så jag kan skriva ner allt, och börja skriva på saker som jag behöver starta upp. Utan att få lappar papper och allt i högar som man inte till slut har nån koll på vad som ligger vad sen.

2 kommentarer:

  1. jag har provat att notera allt i anteckningsblock... men det glömde man ju bort till slut. :) Men annars är det bra att ha det.. man får mycket mer gjort. Istället sitter man hemma vissa dagar och inte gör något. Men sen när man inte är hemma kommer man på saker man skulle göra hemma.... jag säger bara lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Sakke: Jo jag är helt med på din linje, är ju till och från för mig med. Men man får se hur det går. Är ju ändrå förändringar i mitt liv som gjorts, så kan ju fortsätta :D
    Tack

    SvaraRadera