fredag, februari 27, 2009

Jobb helg!

Wow, ni kommer inte tro mig. Har nu talat med planeringen och min driftchéf, lite kris i helgen.
Så jag skall jobba rond, första gången sen operationen och innan den hade jag inte rondat på länge. Jag känner mig full av adrenalin, positivt.
Men samtidigt lite nervigt för mitt skick, men jag har skräddarsytt mitt arbete med min driftchéf :D
Guld pass, enligt mig. Men jag har ju verkligen hjälpt dom, då då fick dom vara tillmötesgående med mig med.
Jobbar 20:30 och framåt ikväll slutar senast 01:3o. Imorgon blir det 17:00-21:30

Nu ska jag avsluta här och hem till bibloteket :D

4 kommentarer:

  1. Låter kanoners det :) du som vill jobba. Men ta det lugnt bara.

    SvaraRadera
  2. hah vissa saker är kanske inte till för å testas egentligen ..

    Oh, jobbar du som läkare??

    SvaraRadera
  3. Emma: Ne verkligen inte. Nope jobbar inte som läkare, är väktare... iof bara en bokstav fel :P
    Hur går det för dig i örebros natt liv då? Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Sakke: Mm, men jag får ta det lungt =) Får se hur detta går, länge sen men som sagt tur man är elit ;)

    SvaraRadera