måndag, februari 16, 2009

Hej hopp gummi snopp

Uppdatering om min eftermiddag kväll...
Åket förbi syster på vägen hem, fick lite mat och sen åkte jag hemmåt. Camilla kom och våldgästa mig, vilket var mycket skoj. Vi fika och sen när hon gick kom mamma, jag diskade. Tog bara en liten stund så kom även Emma, jag gjorde nygräddat bröd (fusk, men ändå) Så åt vi macka med kaffe och stickade. Så nu har jag kommit igång =)
Vi stickade och stickad, pratade och pratade. Vips så var klockan åtta, och lillebror skulle ha skjuts till innebandy träningen.
Jag duscha och kollade lite löst på tven, nu kikar jag här och ska sova. Hade tänkt lägga mig innan 22 idag, men det sprack. Så nu är planen ändrad till innan 23. Så bäst jag drar nu så jag håller det :P
Natti natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar