söndag, februari 15, 2009

ILCO och lite annat

Har läst lite bloggar nu ikväll...
Vill ge alla minna lyckokramar till Elsa det är en stor vecka som kommer framför dig, jag finns här för dig dygnets alla timmar!
Gällande ilco och dess arbete har jag läst detta och detta inlägg... skriver om det här för att sprida vidare, finns det någon som känner att det vore kul och givande att angagera sig i ILCO så är det välkommet. Jag själv är inte mer än medlem, en medlem som har viljan att det ska bli mindre tabu att leva med påse på magen. Att det inte ska vara något man känner är ett hinder eller något man måste dölja. Jag vill att det ska finnas mer kunskap om ämnet. Med mer kunskap kommer mer försålse. Så är det med allt, ovadsätt vad det gäller.
Vi är många här ute, och tror mig känna att fler tänker som jag.
Man har så många tankar och idéer och vill göra så mycket, men är också lättare sagt än gjort. Man har ju sitt liv och sitt att stå i. Men självklat vill man vara med att påverka, gällerbara att komma på nått som är lagom och som man orkar med och kan brinna för.
Känner du att du vill påverka och medverka i föreningen, hör av er till virrhuvet, hon blir nog super glad.

Nu måste jag ta kväller, som jag säger (rumpnissarna i ronja rövardotter :P )
Ska orka med veckan, har inte stenkoll på allt känner jag. Händer mycket och man vet inte hur man ska samla tankarna och funderingarna, samnt hinna med allt man bör och behöver göra. Måster orka jobba heltid också, samtidigt som allt annat.
Får hoppas allt rullar på och att jag kommer in i det snabbt.

Kram och natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar