torsdag, februari 19, 2009

ConvaTec

Camilla på ConvaTec har kontaktat mig och vill gärna ha med mig att föreläsa, om information och inspiration. Om olika kommunikations möjligheter, tex här på nätet om bloggar och andra sätt att få kontakt med andra samt hitta information.
Detta låter super intressant och jag gick igång direkt, men så kommer tankarna, klarar man det, vad ska man säga osv. Men vore så nöjd om jag gör detta, har ju verkligen funderat på detta med att jag vill engagera mig. I sånt jag brinner för, så därför blev jag väldigt glad när Camilla kontakta mig. För det var ju faktiskt hon som kontakta mig, och det måste ju vara ett gott tecken :)
Är just nu på jobbet, men ska ta och ringa till henne och höra lite närmare om dagen. Innan man beslutar sig.
Tycker ni jag ska vara med och prata?
30-45 minuter ;) Prata kan jag, men lägga upp det snyggt och bra, det kan bli en utmaning för mig. En bra utmaning.

Men innerst inne vet jag att jag skulle klara det, men man men vill ju vara perfekt. Men kan man aldrig vara. Eller jo alla är perfekta på sitt sätt, man ska aldrig jämföra sig med andra. Man kan bara jämföra med sig själv, ut efter sina förutsättningar!
Det är nått jag vill dela med mig av!
Så tänk på det =)
Du är bra som du är!

Skrattar i denna stund åt mig sjäv, för man är så jäkla bra på att säga till andra men inte att göra/tänka så själv.
Så nu fick jag jag själv en tankeställare :P

2 kommentarer:

  1. Tror att du kommer fixa det alldeles utmärkt gumman!! Du kommer säkert att få mersmak..hihi

    SvaraRadera
  2. Zera: Tack gumms! Jag hoppas det =) Säg till om man får ha er som försöks lyssnare eller kanske lite hjälp :D Kramar

    SvaraRadera