onsdag, mars 04, 2009

Uppdatering

Igår efter jobbet somna jag en timme, sen gjorde jag ordning mig och åkte in till örebro och fika. Var trevligt!
Sen hem och talade i telefonen hela kvällen känns det som, med lite alla möjliga.
Bokade in en fika hemma hos mig idag, efter jobbet och Kuratorn. Och torsdag får jag middags gäst, blir trevligt. Denna gång blir det nog att bjuda på curry kyckling med ris.
Igår kväll hade tydligen jobbet ringt och tänkte kolla om jag kunde hoppa in och jobba inatt, men jag talade i telefonen så dom fick inte tag på mig. Så dom fråga fall jag kunde byta pass idag, då en kollega sjukanmält sig nu på morgonen. Men kan jag ju inte, har ju tid på sjukhuset direkt efter detta pass (är inte samma arbetstider), dom behöver verkligen mer folk i bland. Men konstigt att vi på vårt "lilla" kontor lyckas få in fyra extra samma kväll när "stora kontoret" inte lyckades få in någon, lite annan sammanhållning kan tänkas :P
Nu sitter jag iaf och jobbar och är skönt, vill att dagen ska rulla på här på arbetet. Har inte träffat kuratorn på en månad, och vännen som kommer på fika sen var ett tag sen sist det med.
Blir en bra dag. Sen är det ju tv kväll ikväll, Grey´s Anatomy! :)
Kan ju tillägga att jag skulle sova vid nio igår men slutade att jag kom i säng vid kvar över elva, jag lyckas aldrig. Och idag blir det ju kl 22:00, eftersom tven slutar då.
Blir nog skönt med helgen som kommer, då jag inte hade nån helg på det settet den som var.
Sova kan man göra när man blir gammal, som man säger :P

2 kommentarer:

  1. Jepp, tjötade med någon i över en timme. "Hej sötnos" började han samtalent, vet inte riktigt vad som har hänt, så har han aldrig sagt förr, inte riktigt likt honom. Kanske han börjar inse att han inte har mig så säkert som han trodde =)

    SvaraRadera
  2. Hellie: Åh så gulligt. Fick inte jag höra men men. Verkar som han insätt att han inte har dig så säker nej. Han får sig lite tankeställare, det är bra!
    Kramar

    SvaraRadera