torsdag, mars 05, 2009

Sent igen!

Tjabba tjena hallå!
Nu ska jag avsluta här, och sova... Besöket åkte just hem, hon kom vid 17 och oj så klockan rinner iväg. Brata om allt mellan himmel och gjord. Men stomi och operation, var ett stående ämne. Visa så mycket jag bara kom på jag hadde.
Hoppas bara jag inte förvirra dig Anna?! =)

Maten blev god, skönt med enkel mat. testa espresso maskinen. Gjorde kaffelate, OJ så god den blev! Mumms. Tack Ann!

Vänner ringde och smsa idag, sorry har inte haft möjlighet att svara på smsen och var kort i telefonen. Hade ju besök. Hör av mig till er i morgon.
Mamma ringde med och fråga om ajg ville ha mat, kroketer och fläskkoklett med bearnaisesås. Synd det inte var en dag jag inte själv lagat mat ;)

Aj min rygg, men jag ska inte klaga....

Nu har jag disk som väntar mig efter jobbet imorgon, hemma vid fem så då är det bra att diska och göra ordning lite så man kan ta helg sen. Ska bli sååå skönt! Denna helg tänker jag inte jobba, för det orkar jag inte efter dessa två veckor. Förstår inte hur man orka förut, när man jobba pass efter pass timme efter timme...
Man är ju inte tjugo längre, som vi säger på jobbet :P

Ne, hopp i säng för mig nu!
Sov gott!

PS. När jag logga in nu, blev jag super glad. Fem kommentarer :o) lägger upp dom och svarar, imorgon... så jag inte fastnar här nu :P DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar