fredag, mars 06, 2009

Barnvakt


Hej alla. Om ni undrar vad jag är så kan jag berätta att jag sitter i ett fint hus ute så landet, passar Erik och Stina. Min vän ringde när jag kom hem från jobbet, själv klart till jag hjälpa till :) Efter jobbet han jag åka till biblioteket och låna boken som Hellie skrev om tidigare idag, som även jag länka till. Blir spännande att läsa den. Vällingen är uppäven, Stina sover och jag och Erik äter dill chips :) sen blir det sängen för honom. Vad gör ni ikväll?

3 kommentarer:

  1. Hej gumman! Jag sitter här hemma och har tråkigt och väntar på att jag kan dra täcket över huvudet. Sådana dagar är inte roliga, men det blir desto bättre i morgon!
    Vad mysigt med barnen. Jag har också ätit lite chips nu, smarrigt! :)
    Hur länge ska du vara hos barnen?
    Vad ska du annars hitta på i helgen?
    Vad var det förresten för en bok du lånat, blev nyfiken! Ha en skön kväll! Kramar

    SvaraRadera
  2. Låter som om du har haft det trevligt ikväll :) Jag har då haft en lugn kväll... monterat ett nytt spegel i badrummet + ett par nya lampor också. Sen kollade jag lite på TV också... och kom hem precis efter en timmes kvälls promenad :) Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Har sovmorgon i morgon som tur är... börjar inte jobba förrans 14.00... Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Elsa: Har sagt det många gånger, men säger det igen... hade jag bott närmare hade jag kommit och förgyllt din kväll, så gått jag kunnat.
    Hoppas morgondagen blir bra, kanske till och med super bra... nått inplanderat?! (har inte läst om det finns uppdateringar i din blogg)
    Mm varit jätte mysigt att vara barnvakt, blev lite spontant. Men uj så bra det är med spontana saker.
    Gick kanon bra, för bra =)
    Nu är jag hemma... har just druckigt upp mitt te och ska sova... Är super trött efter veckorna (som jag nu kan säga efter helgen som var sist)
    Helgen? Ja du det händer säkert nått, men håller helgen öppen för spontan händelser. Var ju bra för vännen som behövde barnvakt ikväll ;) Men känns som det blir en super lugn kväll imorgon och om jag gör nått så blir det nog iaf tidigt.
    Ska du göra?
    Hur har din kväll varit?
    Jo boken jag låna var ju den som jag hörde om på morgon tv i sensommar/höstas minns inte om det var på sjukhuset eller hemma när jag var sjukskriven. Hellie blogga om den idag. Den heter: Hemligheten - från ögonkast till varaktig relation. Av Dan Josefsson och Egil Linge.
    Gick inte att öppna boksidan men här är ljudboken. kan du läsa texten om den =)
    http://cdon.se/b%c3%b6cker/josefsson%2c_dan/hemligheten_-_fr%c3%a5n_%c3%b6gonkast_till_varaktig_relation-4054500
    Hoppas du haft en bra kväll iaf... Nu ska jag sova!
    Natti natt. Kramar



    Sakke: Låter som du haft en toppen helg du med! Nyttig med, bra. Skönt med sovmorgon, jobba lugnt. Trevlig helg!

    SvaraRadera