lördag, januari 03, 2009

Frånvarande

Känner mig väldigt frånvarande nu, och är ännu uslare på att läsa mina bloggvänners inlägg. Känns som det varit massa annat och att man segat en del.
Idag har jag varit hos syster och sen på kvällen åkte jag till en Virre, som här hemma här över ledigheten. Hon och hennes pojkvänn åker hem imorgon så dom bjöd över mig och Två andra vänner... Blev te mackor och massa fika, super gott.
Hon och hennes pojkvänn var och hälsa på mig på sjukhuset dagen innan jag opererade mig, så är första gången vi träffas efter, så dom ville veta hur det var med mig och så hur det såg ut nu... jag visade och dom tyckte det var jätte fint. Alltså många tror att det ska vara "värsta påsen" men är ju inte så farligt. Johanna fick också se, ho tyckte inte det var nått, vi hade snackat om detta med att träffa folk och så... hennes kommentar var: Men de där behöver du inte tänka på du som är så fin.
Var gulligt sagt. Men är ju faktiskt så, att träffar man någon som inte kan ta det eller vänder direkt, då är det ju inget att ha. Man vet ju allt sånt, men man kan ju inte bara trycka bort tankarna att det känns lite pinigt osv. Nog om det innan jag ska försöka förklara varenda ord jag skriver :D Ni förstår mig säkert.
Nu är man hemma igen och ska krypa ner i sängen snart. Imorgon tänkte jag gå upp hyfsat, sova ut till nio eller så... sen kommer Karin =) Vi ska luncha eller nått, hon åker ju hem på söndag så ska träffa henne en sväng igen innan hon ger sig av.
Det var min uppdatering från idag... bättre än inget, eller vad säger man :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar