onsdag, januari 28, 2009

Bad mode 2009

Måste bara tipsa om detta!!

Nu kommer det lite badmode för året... till min förvåning så hitta jag en modell som jag själv gissar blir super bra. Ska beställa den!
Var så här, fick Halens i brevlådan när jag kom hem. Slängde den, för jag hade bestämt mig för att inte beställa eller köpa en pryl till. Men kom genast på att jag blev nyfiken på vilket mode det var eftersom jag inte "kan" ha allt längre.
Bläddrade och kom till badmodet, urs tänkte jag. Jag känner mig inte redo för badsäsongen, och har inte funderat så mycket på det. Är ingen stor badstrandsbesökare tidigare heller.
Men som sagt, till min förvåning så hitta jag DENNA
Så nu vill jag ge er andra stomiopererade dettat tips. Men inte bara oss opererade utan alla andra med. verkar vara ett skönt och behagligt plagg :D

Jag har nu beställt en!


Badmaterial med fastsydd bikinibyxa under kjolen. Fodrad kupa med uttagbar vad dering. Halterneck med knyt i nacke. Elastiskt band bak. Dragsko i sidorna nertill. 80% polyamid och 20% elastan. Längd ca 75 cm i storlek 36/38. Handtvätt. (Fintvätt 40° i tvättpåse.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar