tisdag, januari 13, 2009

Läs och ta in!

Ännu lite text skrivet av mig...

- Vill lägga till ännu lite text om mig, använde upp alla tecken i min bloggpresentation. Är ju så att det finns alltid folk som tycker och tänker, och det är bra. Så ska det vara. Finns folk till allt, som man brukar säga. Jag är en sån, du är en sån, han är en sån hon är en sån och den är en sån. Men det är just det som gör denna blogg värld så fantastisk. Världen är inte svart eller vit, utan det är en salig blandning av alla möjliga färger och vist är det underbart!Alla lever sina liv, och det ska man! Man ska ta vara på det, göra det bästa utifrån sig själv sin omgivning och sina möjligheter. Dörrar öppnas och dörrar stängs efter vägen, allt som händer en blir till erfarenhter kunskap och minnen!
Alla har sina medgångar och motgar, motgångar klänns hårda och fuffa men dom ger en ofta styrka men inte alltid. Medgångar får man energi av, men inte allitd man tänker på medgångarna på samma sätt som motgångarna. Försök ta vara på allt bra!
Ta vara på livet. Det finns så många här ute, ta vara på varandra. Se andra som dom är och var rädda om allas personligheter. Du är som du är, jag är som jag är! Var dig själv! Stå upp för dig själv och var rädd om dig själv! -

4 kommentarer:

  1. Tack vännen!!
    för att du läser, tänker och finns!!
    mvh/B

    SvaraRadera
  2. Björn: Varsågod! & Tack själv!

    SvaraRadera
  3. Tänkvärd och fin text, kul att läsa:)

    /Jeanette

    SvaraRadera
  4. Janette: Tack för att du kika in till mig =) Kram

    SvaraRadera