torsdag, januari 15, 2009

Bok tips

Boken "Att leva med en skugga" Som är gjord av Johan Bylin och är en bok där han samlat ungas brättelser om hur det är att leva med Ulcerös kolit eller Crohons sjukdom.
Denna bok tror jag kommer bli stor och då även som läromedel, jag hoppas det kommer komma mer böcker om dessa ämnen.

Kunskap och inblick hjälper till att öppna upp världen som jag och många andra lever i. Så att det blir mindre tabu.


"Finns man inte så syns man inte"

Jag vet inget om att boken släppts ännu, men går att beställaden via
DARKREDPROD@hotmail.com

Boken kostar 130 kr så till kommer frakt och emballage.

Jag väntar ivrigt på att få hem mitt ex som jag ska läsa på studs.
Beställ ditt ex idag, läs den och sprid vidare!

Här kan ni läsa en artikel om Johan Bylin.






P.s Någon som är med i boken och har någon blogg eller dyligt, hör av er. Om ni vill dvs. Eller andra som har dessa diagnoser. D.s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar