söndag, januari 18, 2009

Sex

Kvällen bjöd på detta:
Lillebror och hans vän blev upp hämtade av mig, följde med och bar in tv bänken. Körde tillbaka dom och åkte vidare till affären, handlade semlor och fick med två kartonger.
Åkte till mamma och fika med semlan och kaffe, sen tog vi en prommenad och kolla utanför dit jag ska flytta.
Åkte hem och fick då besök av Johanna och Marcus och vi spela kort tills nu, plump.
Så nu blir det att sova och sen gå upp skapligt imorgon runt nio typ. Så blir enbart sex timmars sömn, lagom :D
Om bror och hans kompis fortfarande är vakna då, för dom lanar nu. Så ska dom hjälpa mig hämta frysen inne i Örebro, som jag fått av Frida.
Men har dom somnat år jag ta det nästa helg.
Sen blir det att ta det lungt, söndags slappa. Skönt!
Laga mat, fixa och dona så man får matlåda till måndag. Jobbet sätter ju igång då, skönt!
Hoppas du haft en bra lördags kväll? Det har jag!
Hej svejs på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar