fredag, januari 09, 2009

Middag här ikväll

Nu är jag hemma. Har varit hos kuratorn, är bra att gå till henne. Men är jobbigt också, men jag menar det behövs ju inte om allt känns bara... Utan det är ju meningen att man ska ta sånt som har kännts jobbigt. Nog om det, vill inte ta det nu.
Efter det iaf så åket jag förbi marieberg skulle kolla rean på IKEA, men var ju inte så värst. Åkte till Willy´s och sen till stan igen för att hämta upp Kristel, vi skulle ta en fika när hon sluta jobbet. Vi åkte till Java, var gott med en kyklingmacka :D
Lämna henne vid bussen och gasa hemmåt för att nu få lite vänner på besök. Dom jag vet kommer nu kl 19 är Camilla, Martin, Stefan och Maria. Sen kommer det nog några till efter dom varit på kalas och så. Lillebror kommer nog efter innebandy träningen också. Blir en trevlig kväll.
Nu måste jag starta med maten, har just tänt alla ljusen :D
Gör du ikväll?

1 kommentar:

  1. Ååååhhh vad mysigt. Vad lagar du för mat???
    Kul med en massa kompisar hemma *ler*
    Vi sitter här och tittar på Lets Dance och kollar bloggen

    SvaraRadera