söndag, januari 11, 2009

Puck, dakota / Energetice

Var med syster till marieberg idag och det blev en bra dag. Hon hitta lite skoj och jag med. Fick ju julklapps pengar igår (lite sent men ändå) Har inte så mycket pengar kvar. Men eftersom det var meningen att jag skulle köpa nått jag ville ha av dom pengarna jag fick så blev det en Pilates boll och en Yoga/träningsmatta. Så nu har jag rätt mycket ur serien...




Efter marieberg åkte vi till Hjorkvarn igen... Då blev det kalas igen, på rätta dagen. Var hos pappa och fika. Sofie fick ett paket till och det är ju 15 års dagen så gissa...

En moppe, en PUCK - Dakota. Så nu blir det att brumma runt på den för henne. Var super fin.
Rejält med ett gammal cult åk!
Grattis syster!

Är hemkommen nu och har gjort lite te och myser i soffan. Ska se om filmen på tv4 nu kl 21 är något att se på...
A lot like love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar