måndag, januari 26, 2009

Schema

Idag har jag sån där dag "vad ska jag laga", men jag har ingen pojkvän att gnabbas med så jag får helt enkelt gå till frysen och se vad jag tar mig för att laga.

Veckan ser ut ungefär så här, märks vad som blir gjort och inte.
Måndag: Jobbet och dropp.
Tisdag: Jobbet, packning och fika med Kajsa.
Onsdag: Jobbet, packning och tvättning. Kanske får hjälp av Johanna att packa.
Torsdag: Vila och packa.
Fredag: Jobbet, packning och kanske hitta på nått med nån vän på kvällen?!
Lördag: Packning och på kvällen är det inflyttnings fest hos Millan och Martin.
Söndag: Ha en slappdag, försöka få lite packat.
Nästa vecka:
Måndag: Jobba, då nya tider 6-10 (istället för 10-14) Hämta nyckeln till nya lgh, åka och kolla på den, blir spännande. Har ju inte sett just den. Kika förrådet och se hur jag ska ha det och slite så. Packa.
Tisdag: Jobba och sen kolla till lgh och hur det går för dom som renoverar, se hur deras planering ser ut.
Onsdag: Jobba, kurator. Försöka få ännu mer packat, kanske till och med lite kört till förrådet?! Får se om det finns någon som hjälper mig.
Torsdag: Hoppas allt är färdig renoverat, och att någon hjälper mig städa nya lgh och flytta. Fredag: Flytta, helst allt. Frivilliga sökes :P
Lördag: Göra det sista och flyttstäda gamla lgh, någon som känner sig sugna att hugga in, välkomna :D Om jag bli klar ge nyckeln till kusin.
Söndag: Om jag inte är klar ska jag göra det sista. Men om jag är klar ska jag istället ägna all tid i nya lgh, finns nog en hel massa att plocka med då, minst sagt.

6 kommentarer:

  1. Heej du !!,
    Du kan inte gissa vad jag har hittat !!! jag skämtar inte jag har hittat datumet till internattionella tarmdage 17 oktober jag skämtar inte.. Jag visste det inget är omöjligt !!, Jag mejlade med rmt så tack för all hjälp med letande :) hare bra kram

    SvaraRadera
  2. Sara: Åh så kul att du hitta det!! Tack själv för allt letande. Jag har försökt hitta det i bloggen men inte funnit det. Men nu måste jag se runt den 17e oktober vad jag skrev för något :P
    Hoppas allt är bra med dig? Var länge sen jag hörde ifrån dig. Skaffat nån blogg än? Kram

    SvaraRadera
  3. haha nej faktiskt inte... ledsen men de får bli om en stund har inte hafft tid eller ork mycket med skolan också :), ha det jätte bra så hörs vi :)

    SvaraRadera
  4. Har du Mario Kart och spelar det inte varje dag? Du är galen! ;D

    SvaraRadera
  5. Halloo nilla! fullspäckat schema =) hehe. men kul att flytten snart är på gång, vad snabbt det går =).. får du upp järnvärdena eller går det segt med det? du har ju fått ett antal ggr nu.. Ha det gött så ses vi! kram sanna

    SvaraRadera
  6. Sara: Det är klart du inte behöver, men vore skoj. Så säg till om du gör det, jag blir en läsare :P Hoppas det lugnar ner sig i skolan.

    Pelle: Mindes jag redan svarat på din kommentar, men så verkar det inte vara när jag nu ser att det inte finns nått svar?! Men tekninken är ju som den är :P Jag är kanske galen :P Haft det ett år. Men det går i perjoder.

    Sanna: Hey tjejen, var länge sen. Jo det är lite mycket nu. Men sen ska jag ta det lungt. Järnet blev jag klar med igår, tog även prover. Så nu hoppas jag värdena är bra. Kollade socker med, men det hade jag inte. Skönt. Man vill ju kolla, har det ju så nära i släkten. Syster fick det ju nyss, så man vill ha koll.
    Ja vi ses snart, får ta en fika och visa nya lyan :D Kram på dig!

    SvaraRadera