lördag, januari 24, 2009

Grattis STORebror

Idag fyller bror 30+ (31) Grattis på dig!!
Har en myskodag känns det som, motgångar från höger och vänster. Vart ska det här sluta? Min ork är borta.
Idag vill jag bara ligga och slappa, men gå finns väl risken att man gräver ner sig.
De vill jag absolut inte!
Så nu ska jag försöka ta mig in i duschen, göra mig ren och fräsch. Åka på kalas till bror och sen se om det blir en lugn eller social kväll.
Dagen får visa vad den bjuder på, men jag vet ju att det bara är jag själv som kan bestämma vad jag ska göra. Vill ha ork, lust och allt sånt där.
Vill inte att mitt nya bättre friskare liv, ska börja med dom här förutsättningarna. Men man får väl skulla sig själv. Samhället tar ju aldrig nått ansvar.
Fölåt för mitt inlägg, men man kan inte alltid vara på top och positiv! (fast jag vill)
Hoppas in alla har det bra och får en bra lördag?!!

3 kommentarer:

  1. Hej! Tack for ditt svar harom dagen. Jag tankte att jag mejlar dig istallet for att svara genom kommentarer. Jag kanner med dig. Det lar val ga upp och ner, som i det 'vanliga' livet antar jag. Har matt valdigt bra i ett par veckor, men igar blev jag less. Men sen kom jag ihag hur det var att sitta pa toa och skrika av smarta...
    Valdigt trakigt med FK. Pengar ar liksom en san sak man inte vill behova oroa sig alltfor mycket. Hoppas det ordnar sig. Kram!/Maria

    SvaraRadera
  2. Anonym/Maria: Hej. När jag läser dina rader om att minnas tillbaka på hur det var att skrika av smärta. Då minns även jag tillbaka, så hämskt det var. Urs urs, sjukt att man ska bli van med något sånt.
    Ja det är super jobbigt med FK, men får ringa på måndag och se hur dom resonerar. Kan ju vara ett data fel, kan ju bara inte stämma. Inte möjligt.
    Nog om pengar, pengar finns det inte gott om när man varit sjuk.
    Tack för omtanken, värmer.
    Hoppas din helg är bra!? Natti natt. Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, du skriver att han fyller 30+ och så 31 i parentes bredvid, haha ;D

    SvaraRadera