onsdag, januari 14, 2009

Dags att gå till sängen

Nu har jag packat ner en hel del av partylite sakerna blev tre fulla kartonger, så var en hel del.
Tog mig ork och laga middag idag med, potatisgratäng fläskkoklätt och beanesås. Blev mumma. Så har att värma imorgon med.
Karin min vän ringde idag, alltid kul när hon ringer för en lägesrapport i från tyskland.
Jag borde sova nu så jag går upp skapligt imorgon. Nästan så nån får ringa och väcka mig :P Ne imorgon måse jag upp iaf vid nio, går ju inte att man sover bort dagarna/livet.
Tack för alla läsare idag! Välkommna tillbaka.
Natti natt och sov gott!

3 kommentarer:

  1. då har du missat.. varit en i mellan.... där headern försvann!!!
    varför sover du inte??

    SvaraRadera
  2. joo nu äter jag Salazopurin , eller sulfa som dem flesta säger... Folacin ,men efter som jag har vädligt problem med mina leder.. Som är ganska jobbiga., Så kanske jag ska byta till Azatioprin, Men det är inte helt säkert... Jag ska nog gå till en rematulog eller hur det stavas... just nu har jag troligtvis kommit in i ett skov eftersom att nu ligger calkprotektinet på 800.... Hur högt var ditt som högst?...Då menar jag calkprotektinet och vad ligger den på nu ungefär ?:) ha det jätte bra
    kram

    SvaraRadera
  3. Björn: Den missa jag då.
    Ja varför sov jag inte?! Man fastnar så lätt :D

    Sara: Du får skaffa en blogg du med Sara. Man kan ju vara anonym. Behöver inte gå ut med vem man är bara skriva om det man vill! Vore kul och läsa om dig i din egen blogg. Fråga om det är något jag kan hjälpa dig med.
    Jag minns inte/har ingen koll på min calkprotein. Har varit så mycket att ha koll på för min del så just det har jag inte lagt på minnet. Men får försöka minnas det nästa gång det kollas upp.
    Hoppas det går bra hos rematulogen (vet inte heller hur det stavas)
    Kram

    SvaraRadera