tisdag, januari 20, 2009

Mat

Nu har jag ätit, blev pyttipanna med ägg. Som det brukar när man ska ha nått snabbt och man inte vet vad man ska laga.

Min mage är fortfarande stel... inte jätte flöde i den men ändå. Undrar vad det kan vara. Börja sega sig när efter jag åt semlan i söndagskväll. Men tror absolut inte det har något med den att göra. För det är väl ingen annan med stomi som märkt något när dom ätit semla?
Magen som har funkat så bra hela tiden *peppar peppar, ta i trä* Inte vill man den ska börja krångla nu. Hoppas det ger sig med tiden!



Hade tänkt åka in till marieberg och handla garn och stickor.
Jo ni läste rätt, ska öva upp det jag en gång lärt mig. har glömt helt. Men uj så jag vill kunna nu.
Vill pyssla med diverse saker... blir nog mer när man flyttat och så.

Ska ev en sväng till Åsbro.
Hälsa på farfar, han fyller 81 år idag - Grattis!
Blir även en sväng till Annelie om hon har tid ikväll... och även Emmelie med familj om det finns tid kvar, hon jobbar ju tills sju.
Märks var dagen slutar!

Jag har iaf kommit på att jag måste ha mer effektiv sömn. Ja vist låter det knepigt. Men jag kan försöka förklara/gå in på det mer i ett kommande inlägg, när tiden finns.

Hej på er så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar