tisdag, januari 27, 2009

Ont

Är nu hård och har ont i magen, känns som magen försöker jobba med nått men att det går trökt (låter säkert konstigt, men man lär sig sin magen när man har en tarmsjukdom)
Så nu funderar jag på att ta laktuloset nu... sist hade jag ju problem med magen nästan en vecka. Men frågan är ju om det är för detta med semlan. Hum.
Vill inte riskera att det blir värre...
Blir inte lätt att sova med denna mage heller, oandra sidan om jag tar laktuloset nu så får jag ju lite problem att tömma när jag somnat. Så det bästa är att hålla ut tills imorogn. Det är ju även bra att ta laktuloset på fast mage...
Håll ut nilla håll ut!

Urs för illamånde, sjukt man ska må så här.

Ska nog försöka sova, visar det sig att det inte går. Ja då får jag väl ta en slurp, laktulos.

Sov gott på er!

1 kommentar:

  1. Du har en utmaning att hämta, http://jomari.se/2009/01/28/utmaning-3/

    Kram

    SvaraRadera