fredag, januari 30, 2009

Lite jobb innan det blir helg

Är nu på jobbet, slutar halv fem. Då blir det helg.
Brukar vara rätt lungt på detta jobb på fredagar, får se när dagen är slut hur den här har varit.

Ikväll blir det nog lungt... Hade tänkt gå på permiäröppninge av kumlas krog ikväll, men verkar istället som att det kan bli utgång imorgon. Då inflyttnigsfesten är, jag hade bara hört att det skulle va "hemma" fest. Men nu blir det troligt vis utgång. Synd det är på lördagen bara, för är ju ikväll öppningspremiären är som sagt.
Och min ekonomi är inte så bra så jag kan ta båda...

Söndag ska jag ta det lungt, vila inför veckan.
Längtar mer och mer till måndag, är ju skönt att tiden går iaf :D

Hoppas ni får en bra fredag!
Kanske har ni nått skoj inplanerat till helgen?

2 kommentarer:

  1. Det är nackdelen med att inte jobba, man känner inte av att det är helg på samma sätt. :)

    Här blir det en lugn helg med lite vin och god mat, annars inger särskillt. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jonas: Sant, känns nu när man varit sjukskriven en del med.
    Låter som ni kommer få en trevlig kväll... Ät lite åt mig med =)
    Kram

    SvaraRadera