tisdag, januari 20, 2009

Stora snöflingor

Det rammlar stora snöflingor från himlen idag, synd bara det är slask.
Bättre det får ligga och är lite kallt, men blir kanske det. Tiden får utvisa.
Nu är man på jobbet igen, och allt känns som vanligt. Lungt idag, märks till lunch om det fortsätter så.
Har samma matlåda idag som igår, inte bra... blir inget varierande. Får laga nått nytt idag, så det blir annat.
Igår blev jag bjuden på en maskerad, super kul! Ska verkligen gå om det visar sig att jag har tid råd och allt sånt efter flytten, det kostar ju att flytta.
Varit olyckor i länet det här dygnet (och tidigare), urs för alla trafik olyckor. Tänker på annhöriga, familj, vänner och alla runt omkring.
Det blir konstig värme här i kuren när det är kallt ute och man försöker få värme, blir antingen jätte varmt eller för kallt. Drar rätt igenom kuren med, så det hjälper ju inte till direkt.
Hoppas bara inte man blir förkyld nu när man varti från bakterierna och miljön här, man kan bara hålla tummen.
Har sen rix fm försvunnit från våran radio här i örebro, börjat lyssna på P4. Ja tro det eller ej, men dom två dagarna jag gjort det så är jag nöjd. Mycket lokala nyheter och annat som är skoj att veta. Klart jag saknar, morgon zoo! Men efters om jag inte börjar förens tio och så slutar ju dom sända, får helt enkelt lyssna via webben sen när jag börjar 06 igen :D
Hoppas inte min mage strular nu idag, verkar inte satt igång än... lite oroväkande. Men får ta nått att äta och se vad som händer.
Tänker på Elsa hoppas allt går bra för henne, skönt att hon får hjälp nu!

Blir att fika lite nu....

2 kommentarer:

  1. snö?Vad é det för nått exotiskt;)

    SvaraRadera
  2. Chili: Ja du, håller med dig... inte ser man mycket av det inte.

    SvaraRadera