lördag, januari 31, 2009

GE Spot Kumla

Blev utgång igår, trevligt att träffa lite gamla skolkompisar. Snacka lite nutid och dåtid, alltid skoj. Men var mycket små folk (ålder alltså), eftersom det var smygpremiär så var inte allt helt klart. Jag hade skoj ändå!
Första gången jag var ute med lillebror, var bra för han köpte bacardi breezer vattenmelon till mig. Till slut insåg jag att jag var röd i hela systemet, läppar tunga hals... ja ända ut i stomin. Suck, blev lite skraj när jag tok blödde trodde jag. Men insåg snabbt att det var bacardi breezer som orsakat det hela. Brukar inte dricka dom, och nja ingen fara nu heller. Men undviker nog att bli så röd i fortsättningen :D
Idag är det en lugn slappar dag, ska inte vara hos vännerna förens kl 19. Så det blir att ta det lugnt, och hoppas jag inte är helt röd i kväll. Läpparna lyser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar