tisdag, januari 20, 2009

Eftermiddagen

Eftermiddagen bjöd på detta:
In handla fika bröd på sveas, kollade i mitt gammla traphus (för fyra bostäder sen) där en vän som bor där nu, sa att det satt en lapp från bervbäraren. Så ska ringa posten sen. Var och handla blomma till farfar. Sen blev det en Åsbro turné, var till Farfar och gratta han!
Svängde förbi moster med familj och sa hej en sväng, åkte vidare till Annelie, där Emmelie och dom andra var... Annelie fick ta del av min plan om hur man kan göra med uniformsbyxorna (måste ju sy om dom för min stomi) Hon tog sig ann utmaningen, och ska höra av sig när hon kommit nån vart så det är dags att testa. Är så glad att hon hjälper mig!! TACK TACK TACK!
Nu har jag suttit vid datorn en sväng... ska greja vidare, vill ju börja läsa boken med. Men borde sova snart. Jobb imorgon.
Natti om vi inte hörs igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar