onsdag, januari 28, 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jomari

Reglerna kring denna utmaning är att svara på dessa sex frågor ;)

Länka till utmaningen i den blogg ni har fått den och de ni skickar den till.

Favoritstad: Hum, i sverige är det nog Linköping, intre rest så mycket men i utlandet är det Frankfurt.
Favoritdrink: Fridas special.
Det galnaste du gjort: Oj, svårt att bestämma sig för nått...
Inom 10 år: Jag som aldrig planerar så där lång fram. Men då hoppas jag att jag har ett jobb som jag trivs med, en karl som älskar mig för den jag är. Att vi skaffat barn tillsammans, vore mysit. Så vore det inte fel med en villa och några fina bilar, kanske till och med en sommarstuga någonstans. (drömma får man ju) =)
Favoritplagg: Oj svårt, förut skulle jag säga jeans. Men nu säger jag nog tunika.
Sjukaste drömmen: Finns många, för många.

Jag utmanar alla som vill göra denna! Dig!?
Men vore kul om Maddepladder, pelles personliga, hellie, Elsa, Singelpappa och virrhuvet vill göra utmaningen :D

7 kommentarer:

  1. Hi hi spännande att läsa allas utmaningar! =)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Idag är det en sån där värdelös dag. Jag sätter mig snart ner på häcken och ger upp. Att man ska behöva strida för att få må bra. Jag är så in i helvetes trött på detta. får man lov att göra såhär?
    Tack för ditt mail. det piggade upp lite grann.

    Tycker du resonerar vettigt när det gäller din mage. Det är bra att försöka få den att jobba själv, men gå inte för länge med det bara.
    Antar din utmaning!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för dina drömmar! ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Jonas: Niger snällt. (man ska ju inte säga det andra ordet, ger ju otur sägs det) =)

    SvaraRadera
  5. Elsa: Vännen! Håll modet uppe! Vad tycker du känns jobbigast nu? skriv med mig, är skönt att få ur sig det som är jobbigt. Jag finns här!
    Håll ut, du är på väg mot bättre. Se och tänk på allt det positiva!
    Jag hoppas jag resonerar rätt, tack för att du tror det med, stärker!
    Kul, ska kolla in sen. Nu är det mycket på jobbet. Så blir att jobba nu.
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Miss Attitude: Jag ska göra det när jag kommer hem :P Kram

    SvaraRadera
  7. Oh, vad skoj! Ska försöka hinna/komma mig för att göra den :D

    SvaraRadera