onsdag, januari 21, 2009

Fullt hus

När jag kom till jobbet idag var det teckniker i hela kuren... reviton utfördes. Nu är jag sjäv en sväng. Jobbet rullar på.
Har ringt posten om det som hade fel adress, hoppas det kommer snart så man får veta vad det var. Nyfiken.
Pratat med arbetsplaneringen också, man slutar aldrig förvånas. Hum får jag efterforska i.
Ska ringa försäkringskassan idag, se vad man kan kocka i hop.
Besök hos kuratorn idag med, så dagen kommer gå undan.
Nu ska jag jobba vidare med solen i ögonen, man ska inte klaga på den... man får ta vara på solen när den visar sig!

Trevlig dag!

4 kommentarer:

  1. Verkar va fullt upp, det är bra, härligt att ha en hel del att göra..
    Trevlig dag till dig med.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Miss Attitude: Ja det rullar på :D
    Tackar! Kram

    SvaraRadera
  3. Hi hi kul att du tittade in.
    Ja jag gillar att läsa en massa bloggar och se om dom är intressanta. Så jag tänkte kika in lite då och då hos dig oxå. =)

    Jag är hemma pga att jag är ambulerande konsult åt ett bemanningsföretag. Men för tillfället så har dom inga uppdrag, alltså inget jobb att dela ut till konsulterna. Så jag har inget jobb att gå till. Jag är alltså inte arbetslös, utan går hemma med låg betalning. Men jag håller på att bli galen av att vara hemma, jag är en arbetar människa och mår inte bra av att sitta ensam hemma! Usch, men hoppas på att dom hittar nått bra företag snart.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Miss Attitude: Jag brukar också kika runt, men det är första gången du lämnar kommentar hos mig va? För har inte hittat till dig tidigare.
    Okej, har lite vänner som jobbar som dig. Det går ju upp och ned i den branchen med nu. Glöm inte att ringa på morgonen bara, för ni har väl lika, att man inte får nån ersättning då.
    Hoppas det dyker upp nått skoj att göra snart!
    Kram

    SvaraRadera