tisdag, januari 13, 2009

Fika besök och lista över internationella dagar...

Mamma och pappa kom och fikade, chokladpuddningen var super god.
Vi kollade lite i tapetkatalogerna och tror det blir ljust över allt. Men får fundera lite till.
Ska visa Martin och Millan tapetkatalogen när dom kommer och fikar sen när dom ätit... Blir chokladpudding då med... Får nog ta och kalla detta för chokladpuddingsdagen :P

Har kikat in lite internationella dagar.

Nu ska jag göra lite nytta här.
Tvättar, kollar tapetkatalogen, borde börja packa ner partylite sakerna och lite annat...

7 kommentarer:

  1. hmm jag låter lite tjatig men jag hittar faktiskt inte datumet har du hittat de ?"/ :P

    SvaraRadera
  2. Hejsan hej!!
    du FÅR sno det.... om du vill!!
    tack för att du läst min blogg!!!!
    vi opererade hennes hals för att vidga
    lftstrupen, så vi kan ta bort "tracken"...
    kram/b

    SvaraRadera
  3. Sara: Ingen fara... såg det inte på sidan jag länkade till. Ska försöka hitta inlägget jag skirvit om det. Men nu får jag snart besök.
    Håll ut :D

    SvaraRadera
  4. Björn: Har snott det. Behöver tänka mer så!
    Blir fler besök till din blogg när det finns mer tid...
    Har hon haft "tracken" länge och för vilken orsak. Säg till om jag är för frågvis. Kanske får lite svar på min nyfikenhet när jag läser vidare i din blogg?! :D
    Trevlig kväll, nu får jag stax fika besök.
    Kram

    SvaraRadera
  5. såklart jag gör ha det bra... jag vill bara veta..när jag väl vill veta något så vill jag det också haha ;D

    SvaraRadera
  6. hejsan vännen!!
    tracken har man när man för en eller annan orsak har skadat sin luftstrupe!! Ellen andades in så mycket varm rök att hon fick en brännskada inne i strupen!!

    SvaraRadera
  7. Sara: Nu ska jag se om jag hittar det. Håller med dig, när man vill veta nått så vill man det på studs :D

    Björn: Bränskada i strupen... aj aj.
    Blir bara sugen på mer följdfrågor, men får läsa bloggen istället. Men nu ska jag slappa lite, och sen sova. Har en morgondag framför mig, ska börja packa. Trevlig kväll på er!
    Kram

    SvaraRadera