måndag, januari 12, 2009

Dropp / Spel

Idag har jag hunnit med att vara till kumla bostäder och hämtat tapetkatalogen, så ska kika i den ikväll. Millan var med också. Så vi passa på att göra lite andra ärenden, var in till stadshuset till banken och apoteket. Blev även en sväng till skatteverket och förbi min mormor en sväng. Var även ner till mitt stora förråd och hämtade alla tomma kartonger som stod där nere. Så nu har jag lite kartonger att börja packa i. Får hämta mera imorgon bitti tänkte jag. Ica ställer ju ut på kajen, dom går åt som smör så man får vara ute i god tid. Tänkte packa lite idag... Men nu har jag just ätit mackaroner och köttfärssås och ska till vårdcentralen och får dropp (venofer) Har varit juluppehåll på det nu. Men nu har jag tre gånger kvar, sen blir det provtagning och se hur det har gått... vore ju bra om det inte behövs något mera sen.
Nyss bestämt att jag får fika besök ikväll... Johanna och Marcus kommer hit. Blir riktigt trevligt. Vi ska ha te stund och kanske lite spel.
Skulle vilja ha lite sällskaps spel, men är ju inte billigt att köpa det. Men men någon gång får man ta sig råd.
Har ni några tips på bra spel man kan invenstera i?

2 kommentarer:

  1. Ska du flytta till Kumla? ;D

    SvaraRadera
  2. Pelle: Jag bor redan i Kumla, ska bara flytta till annan lgh är i lilla staden =) Hur är det med dig nu då? Skönt att va tillbaka i Norrköping efter ledigheterna?

    SvaraRadera