tisdag, januari 20, 2009

ILCO

Jag har funderat lite på detta med vilka som hittar till min blogg.
Är kul att det dyker upp folk, kända om okända.
Min blogg är inte så utsprid bland dom jag känner, finns mest här. Hittar nån den så gör dom men inte så jag ger ute den till höger och vänster till mina vänner.
Är ju om livet och så.
På ett sätt vill man att alla ska veta men på ett annat sätt inte. Kneppig känsla.
Men det jag funderade på nu var om det fanns någon från dom man träffade vid Ung-ILCO helgen i Sthockholm, som brukar vara här inne och kika och läsa.
Vore kul att om ni lämna en kommentar =)

2 kommentarer:

  1. kommer inte ihåg hur ajg hittade hit. Men det var nog genom någon..hehe
    Hur é de me dej idag?

    SvaraRadera
  2. Chili: Jag minns, var jag som lämna kommentar i din blogg :)
    Jo tack, dagen är bra! Hur är din?

    SvaraRadera