onsdag, januari 28, 2009

Dom bryr sig - Tack!

Hej, jag har massa kul att göra på jobbet idag. Den positiva vinden, strycker ännu över mig. Är skönt att känna sig behövd!
Idag var det en radiokonversation mellan en inne och mig i kuren. Han undrade varför det byttes personal i kuren mitt på dagen. Jag svarade då att det var för att jag var halvtidssjukskriven efter min operation. Han skoj och fråga om det var en skönhetsoperation.. svarade då att man nog inte kunde kalla det för skönhetsoperton :D
Vid lunch komm denne ut till mig och tog en kaffe, frågade vad jag opererat. Svarade då att jag opererat bort hela tjocktarmen, och att det varit problem med länkningen.
Mycket omtänksamt av honom!
Känns skönt att det finns dom som bryr sig!
Var även en chafför idag som frågade varför jag varit borta och nu halvtid, jag svara då att jag opererat mig och har problem med länkninge. Han fråga då om det var magen, och det svarade jag ju ja på. Han sa, det är ofta svårläkt parti som man hela tiden använder och rör.
Gulligt av dom att bry sig som sagt.
Tack ni som tänker på lilla mig!
Jag ska äta lunch nu, sen måste jag hinna skriva klart alla instruktioner och ändringar innan jag slutar kl 14.00.
Imorgon är jag ledig och fredag sitter jag på ett annat ställe.
Så nu blir det inte att vara här förens på måndag... Vore så skönt att sista här mån-fredag. Hoppas man får heltid snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar