onsdag, april 01, 2009

Skämtens dag

Nu har jag gjort allt nytt plus allt som jag brukar, pju dags att andas ut. Var lite knivigt med bältet till rondsakerna, men man får väl in nått som funkar allt eftersom dagarna går.
Kom inte isäng förens 22:20 igår, stände av datorn 21:00 men fanns att göra.
Idag är det förstra april, men jag tänker inte lura er. Jag är snäll ja.
Nyheterna var på radion nyss, inatt träde lagen om fildelning in.
Övrigt ka jag säga att det var en riktigt vår morgon för mig idag, solen är på väg upp, torrt på vägarna och ljust. Ger mig energi och man blir piggare, morgon promenaden gjorde gott.
Rixmorgonzoo´s, våga fråga idag: För man köra gräsklippare onykter?
Jobbar imorgon med, hade inget pass imorgon på schemat, men när dom frågade igår om jag kunde jobba imorgon, plus någon timme extra utöver passet så sa jag genast - Självklart :)
Ne, nu är det dags att jag ta och börjar med dagens arbete och dom sysslor det innehär.
Trevlig morgon på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar