onsdag, april 29, 2009

Nu är det dags att avsluta

Här igen, sen sist har jag och chefen skrivit arbetsinstruktioner. Jobbet gick bra idag, lungt men ändå nått hela tiden.
Efter jobbet åkte jag hem, tvätta duscha mellan maskinerna. Greja ordning lite, slog in paket till Felicia (som hade sitt två års kalas i helgen, missa ju det) Efter att tvätten var klar, åkte jag till syster och familj. Blev paketöppning och Flisan gilla nog presenterna skarpt, för vi satt och måla/rita någon timme... storebröerna var också med :)
Den åkte jag ner till ICA och handla lite, var tvunget att ha lite mer än jag har i kylen nu till helgen när vännen Frida kommer. Blir kul med besök.
Åkte förbi och tanka tanken full på bilen, ska ju lämna tillbaka den till far imorgon.
Vidare hem, har under denna tid talat med alla möjliga om valborgskvällen. Blir att åka till far, han jag och lillebror där ska grilla och sen åka till skyllberg och kolla på motorcyklarna som samlas där (tradition). Är majbrasa och så där med.
Köper med grill mat när jag åker till dom imorgon, passar ju bra då jag kan handla i Lithells butiken :)
Sen blir det bara hem och byta om och så, skynd mig ut i bilen igen och åka iväg. Målet är att hinna till 18 så det inte blir för sent, ska ju bli bra väder är skoj!
Denna helg blir det landet och sol, förra helgen var jag inomhus och istora staden. Båda bra på sina sätt.
Vidare hem in med matvarorna, plocka lite mera. Verkligen sjukt, vad låtit allt ligga om man säger så, men nu är det iaf undan röjt.
Jo just, när jag kom hem från jobbet idag så hade mina sovrums gardiner ramlat ner... mm ramlat ner. Har vaier(eller hur det stavas) och en hade släppt på ena sidan. Försökte laga den nyss, men fick inge bra. Utan leta fram några gardinstångkrokar och hitta en gardin sång, som jag fick uppl ite provisoriskt då det inte är rätt saker egenligen. Men nu har jag iaf en gardin hänger lite vinligt, men bra det. Vill ju inte att alla som går utanför ska se mig när jag sover.
Har kollat Grey´s anatomy, super avsnitt idag. Blev tagen.

Nu har jag vikt in lite tvätt och ska verkligen gå och sova nu. Har lite tvätt häger här men men, man kan inte hinna allt.
Nu ska jag kojsa, innan det blir för sent.
Och denna gång har jag inte med några saker som jobbet behöver :P

Ps. Mi: Jag han läsa kommentaren från dig, och skulle publiciera den och svara. Men tryckte fel, så hade bort den =( Tack för kommentaren! Jo man blir inte allt för pigg i skallen, när det ringer så där mitt i natten. Ja du sömnen jag börjar undra om jag med gör det snart... Vara vaken i sömnen alltså. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar