torsdag, april 23, 2009

Natti

Har lämnat min bil hos far över helgen, jag och min bil går lixom inte riktigt att dela på. Men eftersom jag ändå skulle vara i stockholm över helgen, tänkte jag att det kanske känns lite lättare. Jätte snällt av honom och vilja hjälpa mig med den, hoppas det kommer gå bra för honom. Tack tack!
Så ett stor tack till syster med familj, som lånar ut sin bil för att jag ska kunna ta mig till och från jobbet imorgon. Såå tacksam!

Nu har jag mosat ner lite i väskan, och hoppas jag inte glömt allt för viktiga saker. Har säkert massa onödigt med mig. Burkar bil så när det inte är genomtänkt.

Men nu måste jag faktiskt sova, jobbar ju långpass imorgon. Så några timmars tåg resa, blir nog skönt att landa i hotell sängen sen.

Fast nu får jag hålla till godo med mina kuddar :)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar