måndag, april 06, 2009

Folk sjukdom

Godmorgon gott folk vänner och följeslagare, nu är det måndag och nya tag är tagna.
Sen uppdatering, är en del att stå i och mer blir det.
Jag kan inte sluta tänka på att tarmsjukdommar har gått över gränsen och blivit folksjukdom, varför jag inte kan det vet jag inte riktigt. Men tror det kan vara för att det inte talas om det att det inte är accepterat, detta kan man väl gå ut med som med mycket annat?
Det är något jag önskar händer, man kanske själv ska se till att det kommer ut och blir känt?!
Vi får inte glömma stomi och tarmdagarna i oktober, minns tyvärr aldrig namen på dom. Någon som läser som vet, så skriv så jag lär mig :)
Nu måste jag jobba vidare....

2 kommentarer:

  1. A-K hälsar att Världsstomidagen infaller 3 oktober men den andra dagen har jag inte ordning på, det kanske står på RMTs hemsida?
    Ha det bra i vårsolen!

    SvaraRadera
  2. Anonym/A-K: Ja så var det =) Då har jag noterat en av dagarna. Får kolla upp den andra imorgon. Var kul att höra ifrån dig. Hoppas allt är bra!? Kram

    SvaraRadera