måndag, april 06, 2009

Gått gått gått

gick i 35 minuter till Erika, fikade och gratta henne. Gick hem, en annan väg. Mellanlanda på ICA Maxi, vidare hem tala lite i telefonen. Hitta bekanta i lekparken, skacka lite där. Vidare hem, plantera påskliljor fixa påskris med fjädrar. Åt kvällsmat, kika på nått mysko pogram på svt. Bytt stomibandage, borde ha duschat... men orka inte trött, kolla klockan. Ska ha lagt mig i sängen för 25 minuter sen, så nu blir det bums i säng.
Natti natt!

PS. Totalt har jag gått i 120 minuter idag. DS.

3 kommentarer:

  1. Godmorgon fina du!
    Tänker på dig och hoppas du infinner dig på jobbet. Jag har drömt om dig i natt så du har funnits i tankarna hos mig ska du veta. Hoppas du mår bra!

    Jag blev än så länge väldigt nöjd med håret. det såg fint ut i går när jag kom hem, nu ser det ut som om jag headbangat i sängen hela natten...haha. Jag som trodde att jag inte skulle behöva tvätta det idag...tji fick jag :P

    Fick mail av T om helgen den 17:de som du kanske såg. Verkar gå sådär. Hon skulle kolla upp det. jag hoppas. Annars så tror jag att jag ska göra slag i saken och komma upp och våldgästa dig på någotvis snart. Bara för att jag ska och för att jag är så nyfiken på att träffa dig på riktigt. Som en dejt...haha!

    Du förstod nog ingenting av mitt kommnetarsgnäll i sms:et innan idag.. Liten hint hittar du i bloggen. Och jag förstår dig mycket väl hur du tänkte förra veckan. Det är kanske bagateller och man är väl lite löjlig kanske..men att man ska dra sig för att skriva fritt hos sig själv känns sådär..

    Ledsen att jag terroriserade dig så igår med messen över detaljer :P Men jag blev så himla rädd för att det skulle bli som det blev sist med stoppet. I alla fall så är jag glad över att jag kan skriva allt och slippa oroa mig och sen är dina tips ovärderliga! Mackan på kvällen gjorde nog susen den med! =)

    Duktig du är som promenerat så mycket igår.
    Hur ser din dag ut annars?
    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. En kommentar till. Har haft den i tankarna ett tag men glömt av det för jämnan. Jag fick igår tillbaka ett par omsydda byxor som jag hoppas kunna använda nu och att de sitter som de ska, dvs inte skaver på påsen/plattan.
    Jag är så nyfiken på hur du löst det med dina byxor (har för mig att det var uniformen som syddes om?) Kan du inte lägga ut en liten bild?!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Elsa: Godmorgon till dig med min vän! Tack för att jag finns i dina tankar, man känner att du bryr dig! Har tänkt på din stackars lilla mage med. Hoppas den är helt återställd idag?
    Inte illa att headbanga i sömnen, din lilla hårdrockare där :P
    Vecka 17 menar du, för det är 24-26 april, verkar det inte ljust?! Jag hoppas håller tummen hårt!
    Åh vålgästning, inte illa... du är så välkommen så!
    Jag kommer till dig, i sommar när du minns anar :) Tar kust promenader och andas in friska luften.
    Haha, ja dejt... men vore kul att snacka i värkligheten. För vi är ju flitiga här. Byggt upp värsta vänskaps basen =)
    Tänk vad internet är bra!
    Jo jag förstod, men ska kolla in ändå. Jag tror man kommer känns som vi gjort dom här veckorna till och från lite då och då. Inget konstigt. Kan tänka mig att det är därför andra funderar på att sluta blogga och så. Men man får vara mer eller mindre aktiv ibland gällande bloggen skänns det som. Tror det hjälper.
    Så är det ju så att alla har sina perjoder med mycket annat, så då blir det nog naturligt så.
    Du terrosierade inte mig, inte polisanmälde jag det iaf :P Ne men det är bra att vi skriver av oss, jag var orolig för din lilla mage där igår, men kände att mina tips nog skulle hjälpa, men det är svårt när man inte vet hur det onda käns, men just knip är ofta att det är tomt i kanalen.
    Skönt att det verkar hjäpt?!
    Ja det blev en hel del igår, kroppen verkar fått kortslutning eller nått? Men gissar att jag kan ha ätit galet? Eller jag vet inte?!
    Idag, vila återhämta mig så jag kommer på banan!
    Din dag då?
    Kram

    Elsa: Just ja byxorna, gick fort! Hur blev dom, testat dom. Nufiken på hur det blev med fickorna.
    Är nog lite vilse ledande att ta kort på mina jobb byxor, herrmodell och har inga i samma modell att gämföra med. Ska se om jag kan åstakomma något. Har du bild på jeansen?
    Kram

    SvaraRadera