onsdag, april 22, 2009

NU

Nu har jag beställt bildelarna, både den som är akut med och det jag har behövt göra i ett år samt det som var bra att veta för ett år sen. Jag kan inte skjuta på det hur länge som helst, då det faktiskt är så att jag är beroende (ovadsätt jag vill elle rinte) av att ha bil för att kunna ta mig till och från arbetet och tjäna mina pengar.

Så på posten kommer det ett paket innan fredag, som innehåller, Stång/stag krägningshämmare, Bromskivor bak, bormsbeläggsatts bak, hjullagersats. Detta kalaset går på 2030kr på www.skruvat.se, en sida som jag hitta när jag sökte bildelar till billigaste priset. Då jag gämfört bla. Biltema och Mekonomen. Tor och hoppas jag kommer bli nöjd med min beställning, och att det levereras i tid. Men framför allt att jag lyckas beställa rätt och allt sånt.

Nu när jag gjorde detta, så krävs det att jag fiskar skruv hjälp från alla håll och kanter. Detta får bli ett jobb i sig, men det hoppas jag löser sig =)

Detta medför också att jag får skjuta på en räkning sen mina uträkningar igår (hoppas det inte kommer till nått mer), och gör att nästa månad blir en påminnelse.
Som jag skrev i början, jag får ingen inkomst om bilen går sönder då jag är beroende av den.

Hoppas allt löser sig nu, och att det inte blir massa mer kostnader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar