tisdag, april 21, 2009

Måste

Slutar om 45 minuter, just nu ränkar jag ner. Mår inge vidare =(
Vill hej och lägga mig, igår sova jag en timme efter jobbet.
Idag MÅSTE (trots att jag inte vill använgda måste) jag renska bland allt på skrivbordet, så jag får ordning på räkningspapprerna och kan betala det som är kris med. Påminelser.
Sen är det bara att välja ut det viktigaste denna månad med, önskar detta tar slut snart. Vill komma i kapp.
Men hoppas på att det blir lite mindre tusenlappar back denna månad, för nästa månad MÅSTE jag vara i kapp, för att sedan klara mig frammåt.
Fokuseringen är stark, har den varit i några månader nu, men skulle vilja kunna läppa på penga bekymrena och gå vidare i vardagen. Bygga upp en ekonomisk liten säkerhet just bara för mig.
Din tid kommer, din tid kommer. Som man säger.

2 kommentarer:

  1. Det är samma här.. Just nu kämpar jag med både tid och pengar + mage! Å det är 3 saker som verkligen inte går ihop. ><

    SvaraRadera
  2. Fenix: Urs för att man ska ha det så. Du har så rätt, det är tre saker som absolut inte går i hop. Hoppas det går framåt för dig iaf. Kramar

    SvaraRadera