måndag, april 27, 2009

Blandat

Jag satt och kolla HÄR
Skulle vilja ha dom första utemöblerna där, gräsklipparen vore bra men tar nog handjagare istället hitta en på deras hemsida som hade uppsamlare 3-4 hundra lite överkommligare.
Grillen, för 395 kr skulle sitta fint med. Brandsläckaren vore nått, har velat ha en brandsläckare i hemet igen efter att jag förut hade det (när jag delade) Det är bra att ha, och tycker egentligen att alla bör ha det. Men är fler och fler som har det i sina hem, är bra!
Ne nu får jag sluta kika saker, för jag ska inte köpa någonting!!!!
Men drömma kan man ju få göra :)

Har föresten ven ringt till fastighets skötarna, och kollat om dom kunde hjälpa mig med skottet som kommer från trädet som är på min tomt, som har som stora nåltaggar som otroligt ont. Dom hölls ute idag och skulle kolla på det och ta bort det, snällt :)

Som sagt, blir nog att greja i trädgården när jag kommer hem idag. Rosenbuskarna ska klippas, gräset ska klippas. Häcken ska ses över men tycker det är lite tidigt att klippa den än. vill den ska tjocka till och lite så först.
Har funderingar på om jag ska göra nogonting åt, dom sne lagda plattorna. Lägg om dom eller kanske bygga upp som ett trädäck, med sånna klick trä plattor.
Ja ni hör jag har ju massa jag vill göra, men allt kostar ju. Ska nog åka förbi Navet och begagnade affärer och kika lite. Det behöver faktiskt inte vara nytt.

Väskan ska packas upp, disken ska diskas. Blommorna sak räddas från helgens torka = Vattnas.
Dammning och dammsugning, vore önskvärt. Toaletten ska rengöras, ja det finns. Får se hur mycket jag blir klar med.

Kanske tvätta (handtvätta) och damma ur pappas bil lite, vore snällt tycker jag när han är så snäll och lånar ut den. Får se vilken dag det kan tänkas göras.

Nu är det bara 40 minuter kvar innan jag får åka hem, hoppas du har en bra dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar