torsdag, april 30, 2009

Snart helg!

Morrn morrn, äter furkost nu. Macka med leverpastej och te, så lite vaniljjoggi med banan. Min grej just nu, igår hade jag äpple och päron i med.
Jobbet börja redan innan klockan slår sju, är så när man kommer till jobbet är man där då startar det.
Ska till far ut till landet i kväll, och efter som jag slutar så sent, så kasta jag ner grejor i väskan som stod framme, som jag för övrigt packade upp igår. Vet knappt vad det blev med, men tror jag klarar mig någon dag. Kom på när jag satt i bilen, att man skulle haft med sig lite finare kläder eftersom det var valborg... men jag kör standard :P
Tänkte handla i andrasorterings butiken idag, men när jag kika in hade dom inget speciellt. Så blir att ta nått vanligt som korv, och sen ta affären påväg till far.
Bror jag och far ska grilla, ska bli riktigt kul. Gott, blir min andra grillning. Men förra gången hade ju jag picknik när dom andra grilla, så knappt det räknas.
Sitter och tänker på allt gott man kan grilla och funderar på vad jag ska slå till på.
Ni kanske har grill tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar