måndag, april 13, 2009

Syster med familj

Ja syster med familj är på besök, jag var barnvakt åt barnen när dom handla och sen när dom kom tillbaka åt vi soppa broccoli och ost soppa, min favvorit. Men ätit den lite för mycket både på sjukus och sjuka tider hemma. Men var mummsigt. Har gjort en till rulltårta likadan som igår, så nu ska vi sätta oss ute på gräsmattan på filtarna och fika. Hoppas ni alla har det bra?
Tur syster yster hade med sig dagorn så jag kunde överföra några slantar till mitt konto =)

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Åh, vad roligt att få ett litet livstecken från dig. Vad jag har saknat dig här i internetvärlden! ;) Men jag fortsätter att kommentera flitigt så du har något att läsa i morgon på jobbet...hihi.
    Har precis varit ute på en mastodontpromenad och sen blev det lite god middag hemma hos mamma innan jag och bror åkte hem igen. Fick tyvärr ett smärre utbrott på honom på vägen hem som jag nu fick be om rsäkt för.. :( Känner mig så taskig mot honom. Men jag blev skiträdd när han körde och började skrika på honom. Usch ja..detta humöret åker verkligen berg och dalbana med mig.. :(
    Hoppas du och alla barnen och syster haft en fin eftermiddag! kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Ja helt borta kan man ju inte vara =) Bra att du kommenterar så jag har lite att göra, gillart!
    Man får sina utbrott, det får vi alla.
    Ja dagen var då syster och dom var här var bra =)
    Kram

    SvaraRadera