tisdag, april 21, 2009

Gasol

Ringde AGA gas, det tas inte emot gasflaskor. Mycket var för att det var så stöldbegärligt, så man tog bort det. För samma flaskor kunde köpas om och om igen, som hon sa.
Jag gav mina tankar till henne och detta med skyltning och värdet av det, hon förstod ju (typ).
Men det är som att köpa en bil, så det finns andra hans värden på dom. Kika på blocket, säger alla.
Hum förstår allt och det är ju förståligt, helt klart.
Men fortfarande detta med alla som bor i hyres lgh bostadsrätt eller annat där det inte finns möjlighet att förvara gas på ett säkert sätt, hur stort kan detta vara.
Stort tror jag!

Min flaska är iaf värd 995kr och fyllning kostar 470kr, så en fylld sån är ju värld en hel del.
Tusen spänn för mig nu, skulle kunna hjälpa mycket.

Får söka vidare, kanske nån som vill köpa nu. Som behöver till gasolgrillen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar