onsdag, april 22, 2009

Onsdag morgon

Pju, nu har jag tagit mig runt arbetsronden. Kroppen vill nog inte, men men. Vad är det som sägs, man är inte sjuk förens man blör och dör?!?!
Var i sängen redan vid 20:30 igår men blev nog inte att jag släckte förens 21:30, kanske. Klockan ringer 04:30 på morgonen, och 05:05 när det är dags att gå ut i bilen föra att åka till jobbet. Idag vet jag inte vad som hände, stängde av den första och ja i huvudet var jag på väg upp. Vips sa det så ringde klockan igen, insåg att det var 05:05 *gaaha* UPP ur sängen, in på toan på med uniformen till kylskopet. Hallen och sen ut! Som alltid, var tidigare på jobbet. Ja jag vet vist låter det konstigt och nej, jag körde inte för fort. (men när klockan ringer 05:05 går jag inte på engång annars, utan det är för att jag ska göra klart och gå typ. Så ja mig lite under press/stress är mer effektiv, men hade gärna sluppit idag.
Imorgon ska jag sova! Sova sova sova. Kroppen vill vila ha vätska och ja nått som jag säkert inte vet, gissar det är nån brist på nått (ämne).

Idag när jag kommer hem gissar jag att jag kommer däcka på nått som går att ligga på som är rellativt mjukt.
Men ska registrera räkningarna också, så dom dras i natt.

Jag ska iaf se Grey´s Anatomy ikväll, har väntat en vecka!

Vad gör ni idag och vad ser just du fram emot idag?

2 kommentarer:

  1. Aha, nu anar jag vilken morgon du haft ;)
    Idag ser jag fram emot fint väder, en promenad efter tvättstugan och sen ska jag baske mig sätta mig och pyssla. Det var på tok för längesedan nu! Funderar på att gå och hälsa på farfar också. Men det är fortfarande under betänkning, om det nu finns något som heter så...hehe.
    När kommer du hem och får sjunka ner på det där mjuka igen? Antar att det är sängen/soffan som du syftar på? hehe
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Elsa: Gått bra i tvättstugan? Och pysslingen? Blidde det besök till farfar? Är nog dags att kika in på din blogg, så jag får lite svar :)
    Skönt att du kommit i loppelådan redan iaf. Sov gott, kram.
    Ps. ja det var soffan/sängen/fötöljen jag syfta på =) Ds.

    SvaraRadera