söndag, april 19, 2009

Trådgården

Har slängt trädgårdsäckarna nu, äntligen. Skönt att ha det gjort, fick tag på hon med nyckeln. Har även kört med handjagaran (gräsklipparen) på min lilla gräsplätt, jag har ju inte världens finaste gräsmatta men men. Den kan ju bli bättre, om jag vårdar den.
Eftersom det är en bit till tippen där vi slänger allt och jag gick två gånger plus kört med handjagare så tycker jag att jag har fått min lilla mini-söndags-träning :)
Blev faktiskt lite svätt, fast jag egnliten tror att det har att göra med att kroppen är lite slut efter den baskelusk eller vad det ha varit som hälsat på. Men jag kan medela nu att jag tror att maten jag åt idag, kommer ut i fastare format (lite detaljerat men ändå, haha. Är väl alla vana med i denna blogg snart) Till mat var det iaf koktpotatis morot och kycklingspätt, och ja det var länge sen jag åt det, några veckor sen.
Nu ska jag ta en dusch och byta innan kvällens tv börjar kl 18, med one tre hill och gosip girl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar