måndag, april 27, 2009

Bokad semester resa =)

Gustaf af Klint



Nu är jag hemma i min lya igen, efter att jag kom hem från jobbet han jag inte göra mycket. Pernilla ringde och vi tala lite, och lite till sen. Blev överbjuden på mat och tog även med en tvmotagare jag inte använder, och när jag sen var där kom vi fram till att hon hade en kabel jag kunde låna :) Tur vi har varandra. Är bra när man kan låna saker av varandra.
Mitt i allt, kom vi in på detta med stockholm och andra storstäder. Man är för sällan där, och att man borde åka oftare. Så nu har vi bokat en hel helg i sthlm :P Tågresa tur och retur, boende två nätter med allt ingår... 840kr totalt, bra pris med allt. Ska bo på båten, Gustaf af klint =)
Ser verkligen fram emot det! Äntligen något att längta till, är inte ofta, händer mycket för mig men inte så mycket framförhållning brukar det vara. Detta är fre till söndag vecka 24, härligt.
Ser även fram emot att resa till Elsa i sommar, får kika över lite lediga dagar och tågtider o så. Elsa är äve jätte välkommen hit!
Skulle iaf bara åka en sväng till Hjorkvarn idag var det tänkt, men blev som ni ser kvar rätt länge. Tog det lungt på vägen hem med då det är några mil, mycket rådjur ute. Två stora rådjur sotod efter vägen precis intill kanten och kika, läskigt. Tydligen är det någon som matar fåglarna där så dom drar sig dit, genom tänkt av fågelmataren. Nope!
Väl hemma har jag bara tagit en kopp te och en liten knäcke med kaviar, så nu är sminket borta och tänderna borstade. Nu blir det att krypa ner i sängen.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar