tisdag, april 14, 2009

Jobb / Idéer för ilco

Huvudet går på högvarv och fingrarna glöder här när jag jobbar, fulla muggar.
Har kommit en bit, men lite kvar av det som fanns att göras. Dyker upp massa som ska tas tag i på engång med. Men det är en bra dag gillar sånna här arbetsdagar, när man har orken dvs ;)
Snart lunch, så ska skynda att ringa samtalen innan alla går och käkar.

Tänkte säga till mina läsare, att om ni har något som ni vill jag ska ta upp i UngILCO.
Förslag eller annat som kan vara nått för Ilco att ta tag i.
Har redan fått lite idéer, jag har några i huvudet. Men skriv här (eller maila) så jag kan skriva ner alla på samma ställe inför träffen och ta med mig.
Det kan vara saker som ni vill se som föreläsningar, aktiviteter, matrial ja allt möjligt.
Alla idéer är välkommna.

Nu blir det att jobba, hoppas ni alla har en bra dag?!

2 kommentarer:

  1. åh, jag kan inte annat än säga det igen. vad underbart att ha dig tillbaka i bloggen min. har läst alla kommentarer och känner mig en aning gladare. Jag var på strålande humör i morse, sen kladda mamma till det med en negativ inställning. Fast nu är det bra igen ;) Och du hjälpte upp det också! =)
    Messar dig om biljetterna och svarar på kommentarer senare! Kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Härligt att man kan glädja =) Jag får ta och läsa svaren imorgon =) Blir hattigt det här när man inte kan följ allt helatiden utan bara vissa tillfällen.
    Positiv, nevativ, positiv. Du ser då van det positiva! :D
    Nu har vi löst detta med biljetterna, härligt. Efter lite telefonsamtal, var kul att få prata med dig efter alla månader i internetvärlden.
    Nu är det bäst jag jobbar på flitigt som ett djur, hihi.
    Kramar till dej!

    SvaraRadera